Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Gránátalma és más gyümölcsök képes leírás - Gránátalma.tlap.hu
részletek »

Gránátalma és más gyümölcsök - Gránátalma.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: granatalma.tlap.hu » Gránátalma és más gyümölcsök
Keresés
Találatok száma - 11 db
10+1 gyümölcs az egészségért

10+1 gyümölcs az egészségért

Az egészséges étrendbe a gyümölcsök visznek igazán színeket. Amellett, hogy kényeztetik az ízlelőbimbókat és gyönyörködtetik a szemet, tele vannak olyan tápanyagokkal, melyek nélkül a szervezet nem tudna megfelelően működni, sőt, teljesen életképtelen lenne.

8+1 tipp, hogy hogyan együnk tényleg minden nap gyümölcsöt

8+1 tipp, hogy hogyan együnk tényleg minden nap gyümölcsöt

Mindenki tudja, hogy kellene enni őket, mindenki tudja, hogy egészségesek, és nagyjából mindenki szeret legalább egy-kétféle zöldséget és gyümölcsöt. Valahogy mégis, a legtöbbször úgy alakul, hogy kimaradnak a napi menüből. Íme néhány tipp, hogy ezentúl ne így legyen.

A 3 legjobb őszi ránctalanító gyümölcs

A 3 legjobb őszi ránctalanító gyümölcs

Az alábbi őszi gyümölcsök segítségével feltöltheted a szervezetedet vitaminokkal, melyek kívül-belül szépítenek. Használd ki Te is ránctalanító, bőrerősítő, megújító és antioxidáns hatásukat! Nagyobb gondot kell fordítani ősszel a táplálkozásra, vitaminfogyasztásra és arra, hogy minél több szabadgyök-közömbösítőt fogyassz, mivel a napsugárzás meglehetősen fokozza a bőröregedést.

Gyümölcsök helyes fogyasztása, emésztése

Gyümölcsök helyes fogyasztása, emésztése

Amikor beköszönt a nyár, vagy a gyümölcsökben szintén gazdag ősz, ehetünk rengeteg gyümölcsöt. Manapság már külföldről is el vagyunk látva, így télen is van bőven választék. Eper, őszibarack, nektarin, meggy, cseresznye, dinnye, hm...micsoda szín kavalkád! Ehetünk ribizlit, málnát, szedret is, és még ami csodálatos gyümölcsöt megad nekünk a természet.

Gyümölcsök télen is

Gyümölcsök télen is

Táplálkozás-élettani szempontból nagyon fontos, hogy az egészséges táplálkozás keretében és bizonyos betegségek esetén is naponta 3-4 étkezésre elosztva megközelítőleg 50-70 dkg gyümölcs, vagy friss, nyers gyümölcskészítmény szerepeljen étrendünkben. Új cikksorozatunk első részében bemutatjuk a gyümölcsök összetevőit, valamint a gyümölcsfogyasztás szervezetünkre gyakorolt előnyös hatásait.

Legtöbbet fogyasztott gyümölcseink eredete

Legtöbbet fogyasztott gyümölcseink eredete

Egyik évszakra sem jellemző olyan gazdag ízvilág, mint a nyárra. Ilyenkor érnek be legkedveltebb gyümölcseink. Vajon mennyit tudunk eredetükről? Ezúttal történetüknek eredtünk nyomába. A trópusi gyümölcsök közül a citrusok őshazája Délkelet-Ázsia, azaz Dél-Kína, Burma (Myanmar) és Délkelet-India. Meglehetősen sok gyümölcs tartozik ebbe a csoportba, de ezúttal csak a térségünkben leginkább fogyasztott fajtákat mutatjuk be.

Mindennapi gyümölcsünk, gyümölcskúra

Mindennapi gyümölcsünk, gyümölcskúra

Néhány tapasztalatot, gondolatot, vizsgálatot közlünk a gyümölcsételről. Megtudhatjuk többek között azt, hogy a gyümölcsöt ne utolsóként, hanem az étkezés elején együk. 'A nap fény- és melegsugaraival' - írja Schlickeysen 'Gyümölcs és kenyér' című munkájában - 'minden növényt növekedésre ízzít át, mígnem az érett gyümölcsben minden tápanyag közül saját erejének legmagasabb potenciáját csodálatos kivonatként nyújtja át nekünk.

Mindent a gyümölcsökről!

Mindent a gyümölcsökről!

Egészségesek, frissek, ebben a szezonban könnyen beszerezhetőek és a nyári hőségben akár önálló étkezésként is szívesen választjuk a gyümölcsöket. Szakértő segítségével járjuk körbe a fogyasztásukkal kapcsolatban felmerülő gyakori kérdéseket. Mindent a gyümölcsökről!

Nem mindegy, milyen színű gyümölcsöt veszel!

Nem mindegy, milyen színű gyümölcsöt veszel!

Ne mindig ugyanarról a helyről vásároljunk zöldséget-gyümölcsöt, főleg az őszi-téli időszakban fontos ez immunrendszerünk erősítése érdekében. Az sem mindegy, hogy milyen színűt választunk, számít a tárolás is, ugyanis a sérült vagy megvágott a gyümölcs veszít vitamintartalmából.

Hirdetés
Tévhitek a gyümölcsmag fogyasztásáról

Tévhitek a gyümölcsmag fogyasztásáról

Néhány gyümölcs esetében elkerülhetetlen, hogy megegyük a magját. Vajon mi történik, ha a szervezetbe kerül? A gyümölcsök napi fogyasztása elengedhetetlen a szervezet számára. Emellett az sem mindegy, hogy a nap mely szakában, mit és hogyan eszünk.

Védd az egészséged gyümölcsökkel

Védd az egészséged gyümölcsökkel

Az egészséged megőrzése érdekében elengedhetetlen, hogy megerősítsd a szervezeted védekezőképességét. A vitaminok mellett, a természetes eredetű ételeknek is remek hasznát veheted. Megmutatjuk az 5 leghatásosabb immunerősítő zöldséget és gyümölcsöt!

Tuti menü